miercuri, 12 februarie 2014

Un an nou , cu ganduri si sperante noi ...

    Am revenit , cu mai putin timp, ( familia noastra numara un membru nou nout - un baietel minunat!) dar cu planuri de gradinarit ce se redefinesc in functie de noile necesitati si posibilitati .
    Am invelit un solar care functioneaza de 2 ani deja , va voi povesti despre el , imediat ce voi avea timp , am demolat casa veche ceea ce a redat gradinii o suprafata de peste 100 de m patrati plus spatiile inutilizabile pana acum din imediata vecinatate . Am inceput constructia de adaposturi noi pentru pasari - era necesar . Gradina sufera continuu modificari ... unele bune altele mai putin bune, dar sper ca in acest an sa pot pune putina randuiala .

Voi reveni cu detalii si noutati in curand . Multumesc tuturor celor care au avut amabilitatea sa treaca pe aici si in lipsa mea . Un an nou  binecuvantat cu roade si nadejde de mai bine!
           Si o imagine de asta vara...


3 comentarii:

  1. abia astept noi postari, ma bucur ca ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun venit Irina , sper sa fac fata provocarii ... e mult de munca anul acesta ...

      Ștergere
  2. Vrem detalii despre tot ce-i nou in ograda! :)
    Ne bucuram sa ati revenit pe blog!

    RăspundețiȘtergere